Jom Kita Jadi Geng

Wednesday, December 20, 2006

TIADA DALIH


Sebaik perbincangan dengan Joseph mengenai jenis tarian untuk majlis konvo, saya telefon Rosman untuk memaklumkan keperluan kostume supaya dapat dia 'set his mind' dan agihkan kerja unit kostume. Seperti biasa Rosman tak berdalih dengan saya dan mengerti apa sahaja boleh berlaku apabila bekerja dengan KEKKWA. Saya panggil Rosman ke ET dan apabila hadir saya minta dia rujuk pecahan dengan Akmal. Rosman minta dibincang di bilik kostume sementara Joseph memberi penerangan kepada pelajar. Saya turun ke bilik kostume dan maklum jenis tarian. Beberapa minit kemudian Hazra (pelajar Tari 3) pun datang dan memberi pecahan kepada Ema. Selesai hal itu, Rosman terima panggilan telefon dan Kak Mun rupanya sedang menuju ke ASWARA untuk diskus mengenai kostum Kesuma dan mengambil ukuran pemuzik.
Elok sangat Kak Mun ada semasa saya ada di situ sebab saya perlu 'clear' kan hal-hal perolehan Kesuma. Kami adakan perbincangan sambil Kak Mun mengambil ukuran para pemuzik. Petang itu anak-anak Kak Mun turut serta. Kata Kak Mun " Insya Allah kostume yang perlu untuk 23hb ada". Lega saya mendengarnya.

No comments:

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...