Jom Kita Jadi Geng

Wednesday, December 13, 2006

Bengkel Susur Seni

ASWARA akan menganjurkan Bengkel Susur Seni mulai 15 - 23 Disember 2006 dan akan melibatkan tiga jabatan iaitu Teater, Muzik dan Tari. Sempena dengan musim cuti persekolahan ini, para pelajar dari daerah Jelebu dan Jempol Negeri Sembilan dan Kuantan Pahang akan menjadi peserta kepada bengkel ini. Tujuan murni yang diilhamkan oleh ASWARA ini mendapat kerjasama yang baik oleh pihak YB Menteri KEKKWA dan YB Dato' Maznah (Exco kebudayaan Pahang).
Saya bertanggungjawab di dalam menyelaras bengkel randai di mana pesertanya seramai 20 orang dan akan dipecahkan kepada bidang muzik dan gerak/lakon. Saya akan dibantu oleh dua orang pelajar ASWARA iaiatu Fauzuly (D Boy) dan Nabila serta Jamaliah (graduan Teater). bagi saya, tugas ini tidaklah berat memandangkan saya punya pengalaman di dalam menjayakan produksi randai dan menyertai gerak asas silat randai jadi ianya bolehlah disifatkan sebagai satu kesukaan saya juga.

No comments:

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...