Jom Kita Jadi Geng

Sunday, July 27, 2008

SUMMER IN LONDON

Saya kini berada di kota metropolita London sejak 24hb yang lepas. Saya bersama-sama 24 orang rombongan ASWARA ke sini kerana menghadiri dua program antarabangsa ASWARA iaitu kunjungan dan perbincangan dengan beberapa universiti di UK dan menyertai Malaysia Week in London dari 30-3 ogos.
Hati saya sebenar gelisah juga nak meninggalkan keluarga memandangkan Rhea baru sahaja pulih dari sakitnya. Namun selepas pemeriksaan doktor pada 21hb yang lalu, ia memberi keyakinan untuk saya berangkat ke sini.
Apapun saya akan ceritakan pengalaman saya di sini nanti.
Untuk Isteriku Nida dan kedua anakku Rhea dan Aish, Baba rindu!

1 comment:

Anonymous said...

amboih... bestnyer dapat ke london! berlaga angin ngan pn balkis yang ke korea... huhuhu!! anyway, kerja tetap kerja kan? Insyaallah dengan berkat doa, famili anda dalam keadaan yang ok, terutama anaknda anda Rhea... Snap le foto2 yang cun2 n post kat blog ni... leh nengok sama...

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...