Jom Kita Jadi Geng

Saturday, July 12, 2008

DOA...

Rhea admit di hospital Pantai Indah jam 12.45 tadi. Atas nasihat doktor untuk membuat pemantauan dan pemeriksaan darah. Rhea tetap tak mahu jalan dan kakinya tak mahu diluruskan. She refuse to do that kerana katanya sakit. Tapi tiada apa yang menunjukkan demam atau any complication kesihatan. Dr. Margaret pakar kanak-kanak pun hilang klue dan masih mencari punca....
Ya Allah, aku mohon dan sujud padaMu, peliharalah kesihatan Rhea, jika ini kesusahan kau temukanlah puncanya, dan permudahkanlah kehidupan kami....hanya pada Mu.....

Doakan kesihatan Rhea....

6 comments:

Anonymous said...

Ya Allah...bagai berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya...sebak!semua kata-kata bagai tersekat di tengorakan...banyaklah bersabar...sama-sama kita doakan semoha Rhea cepat sembuh...aminn
(dari hanya mampu mendokan dr jauh)

Jamaliah Azman said...

SEMOGA RHEA CEPAT SEMBUH.AMINNNNN

Anonymous said...

Ya Allah...Alhamdullilah, bila dengar Rhea dah boleh jalan dan tunjukkan kemajuan kesihatan yang baik...syukur!!Tak sabar nak jumpa Rhea dan Ash..
salam dr jauh...

cutee said...

Assalamualaikum...

Mula2 bukak blog ni rasa macam pernah kenal orangnya... Awak tinggal di Kg. Pauh Pasir Mas kan? Awak ada abang kan? tak silap saya nama dia Rosli ke apa? sorry lupa. dah lama sangat. Saya pun orang Pasir Mas. dan pernah sertai VAD (Bulan Sabit Merah) bawah cikgu Nor..Masa tu di Sek.Men sultan Ibrahim 2. Saya dr SMP.

Anyway... Harap2 anak awak cepat sembuh.. Biasalah, kekadang anak2 ni boleh buat kita risau maksimum. Buatlah yang terbaik untuk mereka. Itu adalah antara anugerah terbaik untuk kita.

Wassalam
k.Ati

Che Kem said...

Apa Khabar K.Ati,
Terima kasih kerana singgah di blog saya. Memang saya orang pasir mas dan dari SID. Abangs aya namanya Ghazali dan kami sama-sama ahli Bulan sabit merah, sekarang di Jepun sudahkan PhD.

Singgahlah selalu di blog saya. terima kasih atas dorongan dan pesanan.

cutee said...

Alhamdulillah.Akak sihat je..

Oh ya.. Ghazali.. yayaya.. baru ingat. Tu lah bila tengok awak kat TV..eh aku kenal budak ni ha.. tu lah..rupanya abg Zali gi Jepun? mmm.. akak masih ingat korang buat persembahan Ulit Mayang masa perkhemahan tu.. ramai yang kena sampuk. 2 kali larr akak ingat, Kat tiang Chandi & SID kan?

alhamdulillah anak awak pun dah beransur baik ya. Sama-samalah kita doakan dia cepat sembuh.

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...