Jom Kita Jadi Geng

Monday, May 5, 2008

AKADEMI FANTASIA 6

Kesudahannya saya muncul juga di pentas Akademi fantasia 6. Tak terbayang dek mata ini nak muncul dalam rancangan realiti yang popular itu. Saya bersetuju dengan cara mereka memunculkan saya dan adanya kerjasama dengan Pesona Pictures. Saya ada memberi syarat kepada Astro sekiranya mahukan penglibatan saya mestilah ada persetujuan pesona dan lain-lain cast 1957. Saya tak mahu rasa terasing dan memangpun pesona yang mempunyai material untuk kemunculan saya. Secara jujurnya, apabila muncul sebagai Tunku dalam AF6, saya sudah tidak merasa kesan ataupun perwatakan Tunku itu, mana tidaknya sudah lebih setahun saya tinggalkan karekter itu. Banyak yang tercicir daripada segi lenggok dan bahasa tubuh.

Dan ini petikan video dari konsert Akademi Fantasia 6. Masa ni Stacy masih mentah.


2 comments:

Anonymous said...

Ambo tengok demo di You Tube, kelahh demo...taun depe buleh jd tuke kritik pulok lah wei..Ambo sokong sokmo ghapo sajo demo buat, molek mato demo, moleklah mato ambo...
Ambo,Osaka
ite2 kuah sotong ite lg chik kito!!

ryann said...

aura tunku masih ada tu, saudara

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...