Jom Kita Jadi Geng

Friday, January 20, 2012

CEREKARAMA NON YANKEE

Saya baru sahaja selesai penggambaran slot cerekarama. Judulnya Ijam Anak Non Yankee. Telefilem ini arahan Heykal Hanafiah. Kenal atau pernah dengar namanya? beliau adalah pengarah drama episod seperti Amara dan Jiwa Lara...yang terkini drama Gemersik Kalbu yang sedang hangat di TV3. 

Drama Ijam Anak Non Yankee berkonsep komedi hehehe trust me...ini pengalaman yang baru bagi saya huhuhu....tak reti nak cerita apa yang saya buat tapi tengoklah nanti. katanya untuk tayangan februari nanti. Dalam cerita ni saya pegang watak Non Yankee. Kasanova zaman dahulu yang ditakdirkan mempunyai anak lelaki yang tidak mengikut caranya. bayangkan saya romeo!!! Kalau sebelum ni saya banyak main cerita serius, jadi bapak atau ahli perniagaan yang serius memanjang...tapi kali ni saya totally lain. 

Drama ini saya berganding bersama nama-nama popular masakini antaranya Awal Ashaari yang pegang watak Ijam anak kepada saya, Aktres Lydiawati sebagai isteri saya iaitu Midah. Manakala Faezah Elai sebagai Imah dan neelofa sebagai Lin. Lin dan Imah muncul sebagai dua gadis yang punya hubungan istimewa dengan Ijam. Beberapa konflik menarik dimunculkan dan ianya bukanlah bersifat slapstik. Cerita yang membawa komedi. Saya tak mahu ulas panjang tentang watak dan lakonan saya ...tunggu sahaja ya..
Foto atas ni...pengarahnya Saudara Heykal Hanafiah. Tak kan tak pernah baca kisah kahwinnya dengan Faezah Elai?

NI LAH CEREKARAMA ''IJAM ANAK NON YANKEE'' full version ya


2 comments:

Hanamiko Sakura said...

dah tengok dah... memang best...
shooting dekat kampung bukit kapar kan??

chekem mirza said...

ya betul tu...kat kedai runcit jalan hj alias kalau tak silap...dekat masjid

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...