Jom Kita Jadi Geng

Friday, February 3, 2012

EMBER at CUBE GALLERY


mulai 5 - 15 Februari 2012, satu pameran lukisan yang menghimpunkan seramai 18 orang artis kontemporari akan berlangsung. Ada nama-nama yang sudah establish dalam senarai itu. Ada antara mereka punya senarai solo exhibition yang panjang. Siapa tak kenal Suzlee Ibrahim yang sudah terkenal namanya malah disebut sebagai 10 artis terbaik Malaysia. Lukisannya sudah dimiliki oleh macam-macam orang termasuklah DYMM Yang Di pertuan Agong dulu, Sultan Mizan Zainal Abiddin. Bayangkan betapa besarnya nama yang nak saya sertai. Begitulah juga nama-nama seperti Ismadi, Rasfan, Alina adalah mereka yang selalu buat pameran.

Saya merasa amat bertuah kerana lukisan saya turut dipilih menyertai pameran ini dan ini menjadi pembakar semangat untuk saya melukis. Tak sangka dari suka-suka sertai bengkel, saya kini menyertai pameran hehehehe... this is so wonderfull.

Jemputlah ke pameran EMBER dan dipersilakan hadir ke majlis Perasmian pada 11 Feb 2012 jam 3.30 petang di Cube Gallery berdekatan Ampang Point dan Ampang Puteri Hospital.  Majlis ini bakal disempurnakan oleh YBhg. Mulia Dato' Raja Zahabuddin Raja Yaacob, yang merupakan ahli lembaga Yayasan Seni Selangor. 

Jemput ya!!!


No comments:

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...