Jom Kita Jadi Geng

Monday, August 11, 2008

HATI MALAYA: TERIMA KASIH

Alhamudillah syukur di atas kemenangan saya sebagai Pelakon Harapan lelaki Festival Filem Malaysia ke 21. Secara peribadi saya tidak merasa kecewa jika gagal meraih sebarang anugerah, malah dicalonkan sebagai top 5 cukup memadai, apatah lagi semasa filem ini ditayangkan saya menerima penghargaan yang cukup baik dari penonton, media dan penggiat perfileman. Itu sudah memadai. Ditambah lagi saya turut bersaing dengan 2 lagi rakan saya Kanari dan Zaefrul di mana saya sedia terima jika anugerah harapan ini diberikan kepada salah seorang daripada mereka. Namun rezeki tetap menyebelahi saya.

Rasanya penghargaan dan terima kasih saya perlu saya berikan kepada Isteri, Nida dan kedua anak-anak saya Aish dan Rhea yang menjadi penyokong dan pendorong kepada kejayaan saya. saya masih ingat lagi, apabila Pesona tawarkan watak Tunku, saya pulang dengan bingung dan takut dengan tawaran itu walau dalam hati nak terima, Nida membakar semangat saya. Terima kasih juga buat seluruh ahli keluarga di Pasir Mas dan Kepala Batas yang bertanggung jawab mendewasakan dan mematangkan kehidupan saya.

Untuk Shumi, Aida, Kak Fati, nizam, esmi, sha, harlina dan seluruh keluarga Hati Malaya saya melutut dan menumpahkan rasa terima kasih di atas sokongan dan bimbingan yang diberikan, anda semua telah melengkapi kisah-kisah pahit manis yang turut sama mencorak warna lakonan saya.

Untuk rakan-rakan di ASWARA, Joseph, rosman, jefri dan sekelian yang menyokong penglibatan saya dalam Hati Malaya, tiada ucapan semanis terima kasih.

6 comments:

Anonymous said...

Alhamdullilah...menumpang rasa gembira dari jauh...
(yg selalu bersama)

ryann said...

tahniah ya saudara. karakter itu kuat sekali

HadSha said...

ce'kem tahniah...

Anonymous said...

hahahahahaha!!! itu le namanya rezeki hasil kerja yang tulus dan ikhlas.... tahniah lagi dan lagi dan lagi...

Joseph Gonzales said...

Dear Ce'kem
Congratulations! You are such a man of versatility - a lyricist, writer, poet, actor, artistic director etc that is truly rare, not just in Malaysia but anywhere. It is wonderful when deserving persons win awards as that is all too rare too! What is most beautiful is that your feet are so firmly on the ground! May this new feather in your cap spur you on to greater things. It is with great pride that I call you my friend. God Bless you and your wonderful family!

Zahiril Adzim said...

Tahniah, nak cakap dari hari tu. Tapi takde kesempatan.

Dan terima kasih atas komentar blog.

salam.

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...