Jom Kita Jadi Geng

Thursday, July 17, 2008

ALHAMDULILLAH...

Syukur saya ke hadrat Allah s.w.t di atas limpah rahmat, sesungguhnya Dialah maha pengasih lagi maha penyayang yang tidak pernah mengecewakan permintaan hamba-hambanya.
Alhamdulillah, berkat doa anda semua, Rhea sudah menunjukkan reaksi yang positif, kakinya sudah boleh diluruskan dan dia pun sudah mula berjalan 2 hari lepas. Namun masih lagi lemah dan belum dapat bangkit seperti biasa. Dia masih memerlukan bantuan ketika mahu bangun dari baringan. Jalannya masih lemah walau kadang-kadang cuba berlari, awal-awal dia seperti tidak boleh mengimbangi badannya. Pagi tadi doktor menasihatkan kami agar rhea terus menjalani rawatan fisioterapi memandangkan bahagian pinggangnya lemah, hasil x-ray selasa lalu belum dapat diketahui punca sebenar penyakit rhea. Doktor masih cuba mengenal pasti jenis apa sakit rhea ini walaupun ujian darah telah dibuat. Saya cukup berharap ia tidak berbahaya hanyalah sekadar jangkitan sementara.

Terima kasih di atas sokongan dan pengertian yang kalian berikan. Saya sangat menghargainya. Semoga dalam masa terdekat ini, kesihatan dan semangat Rhea balik sediakala.

Rhea masih dirawat di Hospital Selayang sejak ahad lalu.
Doa untuk Rhea...

2 comments:

Anonymous said...

Alhamdullilah...
Syukur..Alhamdullilah...mungkin satu signal dariNYA...mungkin ada yang kita alpa,sama-samalah manfaatkan signal ini...Kuatkan semangat, kami sentiasa disisi tak kira susah senang...
(memandang dari jauh...)

Che Kem said...

terima kasih kekandaku

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...