Jom Kita Jadi Geng

Sunday, January 26, 2014

SAIZ KITA KECIL TAPI...

Baiklah, kali ini saya mahu kongsi kajian yang dibuat orang mengenai hal yang sensitif dan membuat kita kecil hati. Bukanlah tujuan saya nak berkongsi perkara yang lucah atau sensasi tapi sekadar untuk perkongsian. Saya sengaja memilih dua survey ini, banyak lagi survey lain yang dibuat termasuklah kajian purata orang berambut merah, pengguna media sosial lah, restoran Mc Donald pun ada. macam-macamlah survey yang tidak ada dalam pembelajaran di sekolah. 

Ini peta survey untuk kaum wanita:


Tapi apakah benar kajian ini? Mungkin purata yang diambil berdasarkan nisbah yang kecil kot! Kalau anda diluar dari survey yang dibuat maknanya anda istimewa lah.

Ini pula survey untuk kaum lelaki yang boleh dimanfaatkan oleh orang perempuan hehehe... Jadi tidak hairanlah sejak dasar terbuka Malaysia menerima pekerja dan pelajar dari Afrika maka ramailah orang perempuan kita pun berubah hati. Perlu diingat ia berdasarkan cm bukannya inci... ouchh so sad!

 
Dan yang ini survey yang memulihkan semula semangat kita. Biar kecil organ jangan kecil otak. Tak begitu? Hasil survey menunjukkan kita berada di peratusan yang tinggi daripada segi IQ. Oklah tu, buat apa ada barang baik tapi IQ lemah! So teruskan hidup hahahaa... sepanjang menulis ni saya ketawa berdekah-dekah hahahahaa...


1 comment:

Lady Windsor said...

hamboiii kemain ketawa yek..sampai sg long dok dengar neh..haishh!

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...