Jom Kita Jadi Geng

Wednesday, March 13, 2013

REUNION

video

Raya puasa lepas, saya menghadiri majlis reunion tingkatan 6 di rumah cikgu Fauziah Zakaria. Saya rasa apa yang anda alami dan saya lalui lebih kurang sama. Bertemu sahabat dan kenalan yang lama terpisah apatah lagi kalau hubungan itu terputus sejak tamatnya persekolahan. Majlis reunion itu diuruskan sepenuhnya oleh Wahidi, rakan sekolah yang kini jadi sahabat baik yang sentiasa berhubung. Alhamdulillah, beberapa cikgu datang dan ramai juga rakan-rakan hadir.
Reunion USA SIS90
Tujuan saya menulis ni bukanlah nak bercerita pasal reunion tahun lalu, cuma semasa saya menulis ini, ingatan saya terimbau kembali rakan-rakan lama. Apatah lagi yang pernah kita jumpa kembali tapi kini lenyap semula. Tertanya-tanya pula saya, apakah saya sahaja yang teringat-ingat atau ingin sekali bertemu rakan lama dahulu ataukah memang begitu aturannya setelah berlangsung reunion maka cukuplah bertemu dan berposing lalu kita tunggu sahaja 20 tahun lagi untuk reunion dan melihat apakah perkembangan terbaru. Ya lah kalau jumpa tempoh hari, selain hajat untuk bertemu, antara pertanyaan yang bermain adalah; berapa anak? berapa bini? kenapa masih solo?Dia kerja apa? Bisnes besar ke? gemuk ke kurus? dah ada darah tinggi ke? 
Reunion SID84-88
Bila lagi nak reunion ni? Hmmm diam je ya. Untuk rakan sekolah saya dari SK Dato Hamid, SMSI(2) dan SMSI(1) Pasir Mas, saya menunggu perkhabaran dari kamu semua.

Semoga anda semua sihat, selamat dan dilindungi Allah S.W.T.

7 comments:

innie said...

We still have each other... Dekat tapi jauh

innie said...

We still have each other... Dekat tapi jauh

ce'kem said...

aku tunggu mu jah...mini reunion kita on sokmo

Lady Windsor said...

Chekem jom reunion kat Bottanical bangsar sambil pekena suzette crepe, on me tau! Hehe..

Anonymous said...

TgoIogVfvJxl [url=http://nike232.webnode.jp/]nike スニーカー[/url] ZirYcvDakCat [url=http://nike-shop3.webnode.jp/]ナイキ ランニング[/url] NgrKduNkbYxk [url=http://nike378.webnode.jp]nike[/url] HdiDqrBetQvb [url=http://nike96.webnode.jp/]ナイキ フリー[/url] BiqVyhJfnFty [url=http://nike-store0.webnode.jp/]nike[/url] SllWdzVmiOhe [url=http://nike-air8.webnode.jp/]nike id[/url] FbrUjqFqwMmv [url=http://nike-free3.webnode.jp/]nike id[/url] KgbPhfJjtVod [url=http://nike99.webnode.jp/]nike free[/url] KpyMhaKyvBvd [url=http://nike553.webnode.jp/]nike free[/url] HiiQvqQvaGvd [url=http://nike555.webnode.jp/]ナイキゴルフ[/url] XkjXleNauHqr

YtdFrzRwqWwu [url=http://adidas51.webnode.jp/]ナイキ air[/url]OltJpgLxvEhm [url=http://nikeonline.blog.fc2blog.net/]nike sb[/url]JdiLsyKtyJqn [url=http://nikeair350.blog.fc2.com/]nike シューズ[/url]HaeTnyJicNck [url=http://nikeshose.blog.fc2.com/]スニーカーナイキ[/urlNrwXgaOpxFdz [url=http://nikeonlie11.blog.fc2blog.net/]nike ランニング[/url]ZyvBkbFdvNwy [url=http://ナイキシューズ.seesaa.net/]ナイキ フリー[/url]JehLbvKpyCdy [url=http://シューズナイキ.seesaa.net/]nike[/url]RmaDefZtmVlq [url=http://nikeair11.seesaa.net/]スニーカーナイキ[/url]EfzBryNjcSof [url=http://niker.seesaa.net/]nike[/url] XswAllRxpSwt [url=http://nikeshose11.blog.fc2.com/]free nike[/url]AlyYpsEvoUnv

Anonymous said...

Greate article. Keep posting such kind of information on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You've performed an incredible job. I will certainly digg it and in my view suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this site.

Also visit my blog at Adult videos

Mas Zull said...

assalamualaikum...seronoknya dpt berjumpa semula...;)

Yang ni pun menarik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...